تعریف شرکت
در این صفحه، هرجا از کلمه "شرکت" استفاده شده باشد، منظور "شرکت گلدیران" است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات گلدیران اقدام کند. همچنین از آنجا که رسالت این وب سایت، فروش آنلاین محصولات گلدیران می باشد، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به خرید کالا اقدام می‌کند.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های گلدیران منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گلدیران تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
گلدیران بر حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران خود تاکید ویژه‌ای دارد. شما به عنوان یکی از اعضای گلدیران برای ایجاد حساب کاربری، اطلاعاتی نظیر شماره تلفن و ایمیل و آدرس وارد خواهید کرد که تنها برای ارائه‌ی خدمات بدون نقص از طرف گلدیران کاربرد دارند و نزد ما محفوظ خواهند ماند. گفتنی‌ست که از این داده‌ها برای ارسال محصولات استفاده خواهیم کرد. شماره تلفن اعضا نیز تنها برای ارسال پیامک جهت در جریان گذاشتن شما از روند ارسال محصول، اطلاع‌رسانی محصولات جدید و پیشنهادات ویژه اعضاء استفاده خواهد شد.

همه مطالب در دسترس مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط گلدیران جزئی از اموال گلدیران محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار گلدیران است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای گلدیران محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌هاو اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط گلدیران و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار گلدیران است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت گلدیران و یا هر یک از خدمات و مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای گلدیران محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات گلدیران، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود بوده و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.